20100607

자고

今天好像破纪录了
哈哈~
我竟然睡到一点
平时我就算几晚睡都不会到一点的
除非生病啦..
今天起来却看到一点了~
又不是很晚睡窝..奇怪

我的右眼从演奏会那天一直红到现在
可是现在比较好了
ms是没把con戴好眨眼睛时被con的边边刮到眼睛表面
真的很痛,那天一直忍
可是到目前为止就只有那个我不懂什么名字的男生告诉我我眼睛红了
我照镜子看真的被我自己的眼睛吓到
超红!!
谢谢那个男生告诉我吖~
希望我的眼睛赶快好咯!很难看

吖!
我最近很喜欢Brian的抒情歌Tears Run Dry(English Version)
前者开头时的音乐真的很有愈疗心情的感觉~听起来很舒服,我要学唱这首~~
不过在chorus之前很低音,有点难
如果被罚唱的时候把key调高点好了ㅋㅋㅋ
还有最近也喜欢Ray J的旧歌Sexy Can I
虽然以前就听过
但是由于昨天到Youtube游荡去看了TOP的slide
它的配乐就是那个,配得真好而且歌真的很好听~

我把旁边的player改了
变成一个playlist共放了5首我最近在听的歌
你也可以在其中选自己喜欢的播放一边浏览我的部落哦ㅡㅂㅡ

明天开始我不再上来咯~
要去Pulau Pangkor游玩了
不知道会不会有遇见上次的Dae Sung呢?他真的超像吖!

这是Brian Joo的Tears Run Dry歌词
Caught in a moment that won't let go
Trying to find my way out
When movin' on is a dead end road
Might as well turn back around

And I'm in the dark
I'm completely numb
Like a shadow that's turned to stone
Trying to figure out
How did two become one
Then end up so alone

I'm broken, wide open
You've shattered all we had
And I'm through with hoping
Somehow I'm gonna put the pieces back
I've cried me an ocean
Now there's nothing left inside
I'm done here not knowing
Where do you go when the tears run dry ?

I close my eyes and I breathe you in
It's always and never the same
How do we end up strangers again
When I'm still dreaming your name

And I'm calling out
Are you hearing me ?
I don't know where I belong
Now it's so unclear
Why do I wish you here
When I'm already gone

I'm broken, wide open
You've shattered all we had
And I'm through with hoping
Somehow I'm gonna put the pieces back
I've cried me an ocean
Now there's nothing left inside
I'm done here not knowing
Where do you go when the tears run dry ?

Maybe I should runaway
Maybe I should disappear
Maybe I should find a place
Where no one knows I'm there
Anywhere but here

I'm broken, wide open
You've shattered all we had (all we had)
And I'm through with hoping
Somehow I'm gonna put the pieces back
I've cried me an ocean
Now there's nothing left inside
I'm done here not knowing
Where do you go when the tears run dry?


其中的歌词真的很有意思
我很喜欢!
特别是How did two become one,Then end up so alone
为什么两个人变成一个人,结束得那么孤单
这一句真的很棒!

没有评论: